9/29/2007

Стари Интервюта: Сарафа

Повода за това интервю е албума “Между Изгрева И Залеза” . Какъв е контекста на заглавието ?
Първо искам да благодаря за съдействието и подкрепата на 359hiphop.com за пласирането на албума и въобще подкрепата която дава на Rapton Records. Нарекох албума си така , защото животът пред очите ни на всички тече някъде там между изгрева и залеза на всики минал и следващ ден.Този албум съм го правил през периода 2004-2005 година вътре можеш да окриеш някои от тогавашните ми настроения и чувства ,но това съм аз , това си е моя изгрев , моя залез,моя минал ден и мойта минала песен.Всичко това и с подробностите е вътре.

Кой направи музиката за песните в албума ти ?
В този албум аз съм семплирал истроменталите от 1-ви до последен трак и както текстовете на песните са записани в бившото студио в Andre.

Защо албума се разпространява безплатно в интернет мрежата?
Да ти кажа пуснах го нарочно , защото имам много песни и тези просто ги подарявам на онези които наистина ще ги слушат и чуят – те са от мен за тях от сърце.

Рап музиката е огледало на заобикалящия ни свят, можем ли да кажем че този албум е огледалото на твоя свят?
Абсолютно Да – това е стила , няма как да го сбъркаш за някои непоносим за други неотразим , но все пак всички сме различни хора с различни усещания и вкусове към нещтата.Аз не мога да съдя, а пък и нямам право да съдя никой за това че не ме е разбрал и насам натам по форумите,навън и т.н. говорят някои познати , някои непознати с лошо за мен.Няма проблем.Винаги тези неща съм ги приемал с усмивка и ще продължавам да ги приемам така.Така съм научен. Винаги съм се опитвал да бъда позитивно настроен към всички около мен , за да извлека наи-доброто от всеки.Макар че в албума можеш да чуеш доста писимистични настроения от моя страна,но хората които ме резбират – те знаят за какво става дума.

Кога да очакваме втората част на албума, и какво ще открием там?
Стъпка по стъпка - чакай да видим кво ще стане с първата и тогава ще видиш и втората. Тя определено е по-наситена от страна на feat.

Какви са плановете за в бъдеще, какво ново да очакваме от теб и Rapton Records?
apton Records е определено другото ниво от страна на всичко - нов саунд , друг стил, друга класа рап музика , друга визия , но да не говоря на празно, сега набираме сила скоро ще се обедят всички в това .Плюс това студиото в Раптон съвсем скоро ще е много добро от страна на звука , да не кажа най-доброто студио за правене на рап музика в София, но и това разбира се изисква още малко време и средства.Очаквай този път албуми на пазара ,може би първо ще излезне прочутата компилация която готвим ,а повървайте ми тя ще е много добра , аз също готвя албум пак от две части той ще се казва “СЕРАФИМ” искам само да ти кажа ,че албума за сега надминава мойте очаквания има луди feat , Раката & Андре също готвят албум , Шо-Шо също, готвим клипове и за нета и за телевизията , но всичко ще дойде стъпка по стъпка , нали знаеш бързата работа срам за „рапера хххаха ” - Rapton Records има огромни амбиции за в бъдеще, Rapton Records идва…..повярвай……

Няма да те питам какво мислиш за положението в страната, това го откриваме в музиката ти. Затова те питам накъде върви hip-hop културата в България и имали полза от това което правим, в правилната посока ли се борим?
Не знам дали вървим в правилна посока , за да развием тази култура по нашите земи , а и не съм аз този които ще определи това , както ти казах аз съм просто един от многото които се борят за промяната , но докато неразберем - всички ние,че няма смисъл да си фокусираме вниманието върху повъхностни неща като тъпи dissove и разни други смешни подтекстови haterski глупости от типа – ти правиш еди къв си рап –виш моя рап това е истинският Хип-Хоп или духайте го всички аз съм човека и т.н.т.н. и разни други такива тъпизми , до никъде няма да стигнем ще ни слушат само хлапета които само след година , пък въобще няма да ни слушат – това е истина. Ако един продукт нестава за нищо , ама за нищо знаеш кво имам предвид , повярвай ми това ще го видят всички и няма да има нито един човек който да го почувства , тогава трябва да настъпи задгробна тишина, а ние какво правим почваме да даваме съвети – това не се прави така , прави се онака. Голяма грешка от наша страна, въпреки тази наша типична черта да се месим в работата на другия .С мълчание трябва да отказваме тези които немогат да го правят ,обаче в същото време чуваме нещо всъщност което не е толкова лошо идейно е има нещо в него, има замисъл ,има чувство и в този миг започваме да го плюем при това с онези големите храчки. Голямата истина е че ние обичаме да се мразим – ако трябваше аз да показвам посоката и първата стъпка към промяната , първо щях да изкореня това , но като се замисля тази стъпка е обречена.Затова нека просто да я караме по-полека.

Няма коментари: